Personal Training

about image

Op zoek naar een gepersonaliseerd schema?

Wanneer heb je Personal Training nodig?:

  • Je hebt een persoonlijk doel waar je aan wilt werken zoals afvallen, gewicht/kracht bijkomen of je conditie verbeteren.
  • Je hebt persoonlijk begeleiding nodig om je klaar te stomen voor onze reguliere CrossFit lessen.
  • Je hebt sportspecifieke doelen die je wilt bereiken zoals voorbereiden op een nieuw voetbal/ijshockey/trailrunning seizoen.

We hebben een exclusief Personal Training pakket om fit te worden in 30 of 60 minuten training sessies:

  • 10 Rittenkaart (30 min PT-sessies) (€250,-)
  • 10 Rittenkaart (60 min PT-sessies) (€400,-)

Hoe ziet een 30 min PT-sessie er uit:

  1. Warming Up
  2. Workout voorbereiden (oefeningen doornemen)
  3. Workout (Kracht en conditie gecombineerd in een relatief korte workout)
  4. Cooling Down

Hoe ziet een 60 min PT-sessie er uit:

  1. Warming Up
  2. Kracht en/of techniek gedeelte
  3. Workout (Kracht en conditie gecombineerd in lange of korte workouts)
  4. Cooling Down

REVIEW

Begin 2019 ben ik lid geworden bij CrossFit Zitterd. Om verschillende redenen koos ik ervoor om eerst 10 personal trainingen te volgen. De eerste training bevestigde eigenlijk meteen dat ik hier niet voor niets was. Tijdens een nulmeting bleek dat mijn conditie behoorlijke verbetering behoefde. Net als iedere andere training bestond de nulmeting uit een warming-up, een gedeelte waarin strength centraal staat, een gedeelte waarin je de workout of the day (hierna: WOD) uitvoert en een afsluitende cooling-down. Mijn eerste WOD bestond uit een drietal oefeningen waarvan ik een x-aantal herhalingen en rondes in een zo snel mogelijke tijd moest uitvoeren. Ik kwam tot een behoorlijk teleurstellend resultaat van 17 minuten. In de 8 trainingen die daarna volgden ben ik afwisselend met Juul en met Stefan gaan werken aan mijn conditie en kracht. De opbouw van de trainingen, de veelzijdigheid van de oefeningen en de motiverende woorden van beide trainers maakten dat ik al snel resultaat begon te merken. De laatste training stond exact dezelfde training als de eerste keer op het programma. De ultieme test en een goede manier om te zien of ik daadwerkelijk stappen had gemaakt. Het eindresultaat kon ik alleen maar enorm tevreden mee zijn: dit keer duurde de WOD slechts 7 minuten! Inmiddels draai ik al een aantal weken mee in de ‘normale’ groepslessen (die overigens op eenzelfde manier zijn ingedeeld als de personal trainingen). Ook deze trainingen zijn veelzijdig, leuk en leerzaam. Kortom: wil je op een leuke en afwisselende manier keihard aan je fysieke gesteldheid werken, dan ben je bij Stefan en Juul/Crossfit Zitterd aan het juiste adres.

Bas

CrossFitter

Apply for a free intake

PLAN GRATIS INTAKE GESPREK